Rozšíření pole působnosti = necelé 2.000.000 Kč v obratu navíc za rok 2024
Vytvoření nového brandu, který prodává z trhu B2B i na trh B2C.
Výzva
Pokud máte v podnikání pocit, že už jste vyčerpali všechny možnosti a své klienty už máte snad všechny, které můžete mít… Nemusí to být pravda! Je třeba se na to podívat „oustide of the box“ a rozjet vizualizaci na maximum. Najít něco nového, co možná v tuto chvíli nevidíte, protože tam vaše zaběhnuté vzorce uvažování nedosahují. Tady častokrát stačí brainstorming, průzkum trhu a hlavně odpověď na otázku… Čím svým produktem / službou pomáhám lidem, a co ti lidé chtějí a potřebují? Nemohla bych tím pomoci ještě někomu dalšímu, jen když změním způsob, jakým komunikuji to, co dělám?
Řešení
Ano! Prodávám jen firmám, protože je to pro nás jako pro firmu jednodušší. Ale co kdybychom se ukázali i v prodeji pro B2C? Ukážeme i lidem s čím vším jim můžeme pomoci, produkt nastavíme tak, aby byl atraktivní, dostupný a hlavně super funknčí a přínosný…
Mínusy: S malými klienty je více práce a jeden malý obchod zabere více času
Plusy: Rozšíření pole působnosti, možnost oslovit koncové spotřebitele i v zahraničí, užší kontakt s koncovým spotřebitelem = rychlejší vyvýjení značky na základě potřeb.