Pořádek na webu, vymýšlení nemožného a online prodej = 2.000.000,- ročně
Dát rozjetému online businessu nový – krásný kabát a udělat ve všem pořádek, aby lidé mohli přehledně kupovat vše, co již bylo vytvořeno.
Výzva
Každý autentický klient si zaslouží, aby jeho vizuál byl stejně krásný jako jeho duše. Je to výzva vytvořit brand, který na první pohled zaujme a odráží klientovu duši. Přeci jen, první dojem je často ten rozhodující.
Chápete?
Řešení
Pokud jste online tvůrci a máte v portfoliu online produkty, každý tento produkt si zaslouží péči a vizuál, který odráží jeho hodnotu. Přirozeně… Když něco vypadá jako hovno, tak i když vám někdo tvrdí, že je super dobré, neuvěříte mu… Protože prostě vypadá jako hovno. I kdyby to byl ve skutečnosti třeba čokoládový lanýž.
A to stejné platí u vašich produktů. Když máte co nabídnout a vaše produkty jsou krásné… Musí mít i krásný kabátek, prodejní stránku, přebal…
Aby jeho hodnota šla vidět hned na první dobrou.
Plusy: Zde jsou plusy úplně ve všem. Možnost dovádění a prodávání na všechny strany. Kapacita je neomezená, určuje ji jen rezonance s koncovým zákazníkem.
Mínusy: Kdyby přestal fungovat internet, vaše příjmy půjdou rychle dolů, ale pokud jedete podle intuice, tak se vám to stejně vrátí i v reálném světě.